La tasca feta aquest matí a classe de Comunicació oral, escrita i digital ha estat: fer una barreja de tota la informació que tinguem el diccionari que ens va tocar (diccionari enciclopèdic), i crear a partir del llenguatge publicitari, fer la publicitat dels elements important del diccionari, introduint les cinc paraules donades a la classe anterior. A partir del llenguatge poètic, crear una construcció sobre el diccionari. I, a traves del llenguatge quotidià, crear un petit text de algú que parli sobre el diccionari i sobre les paraules buscades.
Grup B.2 (diccionari enciclopèdic)
Dins aquest grup, ens hem dividit en tres grups per a realitzar el text amb cada un dels llenguatges. En el meu cas, m'ha tocat amb altres companyes el llenguatge publicitat.
LLENGUATGE PUBLICITARI:
Filla (Susana): Mama, m’ha donat aquesta nota a l’escola.
Mare (Laura): A veure...“Us comuniquem que aviat els nens de l’escola hauran de comprar l’enciclopèdia catalana ja que serà una eina amb la que treballarem a classe.”
Publicitat (Carol, Laura i Caterina):
Compra ja el teu diccionari de l’enciclopèdia catalana que inclou un CD amb una gran varietat de jocs infantil per als més petits. A més, si la compres abans del dia 15 t’emportaràs de regal un punt de llibre amb les paraules més destacades del diccionari.
Vine aviat o te’l trauran de les mans!!
Ponencia inaugural II Congreso Escuela 2.0
Hace 14 años
No hay comentarios:
Publicar un comentario